Blisko 42.500 restauracji na świecie
Koszt inwestycji od 120.000 €
 alt

Czytasz bloga o franczyzie Subway

Historia sukcesu – wywiad z Piotrem Bruździakiem

Historia sukcesu – wywiad z Piotrem Bruździakiem

Piotr Bruździak – właściciel 6 restauracji Subway na terenie Warszawy. Związany z franczyzą Subway od ponad 10 lat.

 

1. Prowadzi pan 6 restauracji Subway®. Jak zaczęła się pana przygoda z tą franczyzą gastronomiczną?

Tak prowadzę 6 restauracji Subway w Warszawie. Przygodę z tą siecią zacząłem w 2008 roku po 14 latach pracy w bankowości. Czułem potrzebę zmian i zaczęcia pracy na własny rachunek jednocześnie biorąc pod uwagę swoje ograniczenia w doświadczeniu zawodowym nabytym podczas dotychczasowej kariery, które z pewnością były bardzo cenne. jednak niewystarczające do prowadzenia biznesu całkowicie opartego na moim własnym pomyśle. Subway okazał się bardzo dobrym pomysłem.

2. Jakie były pana wcześniejsze doświadczenia zawodowe przed franczyzą Subway?

Tak jak wspomniałem pracowałem w sektorze bankowym od 1995 roku. Nie miałem innych doświadczeń zawodowych.

3. Co sądzi pan o ostatnich zmianach w wystroju restauracji (Fresh Forward)?

Fresh Forward jest długo oczekiwanym projektem sieci Subway zarówno przez franczyzobiorców, jak i klientów. Zmiany poszły w najlepszym możliwym kierunku, co niezmiernie mnie cieszy. A jako że posiadam już również restaurację w nowym dekorze, mogę jedynie dodać, że jest to naprawdę doskonała zmiana wpisująca nowy wizerunek sieci do bieżących oczekiwań rynku i przekładająca się bezpośrednio na sprzedaż a co za tym idzie również na zyski właścicieli.

4. Jakie lokalizacje preferuje pan i co wpływa na ten wybór?

Będąc multifranczyzobiorcą zdecydowanie preferuję rozłożenie ryzyka lokalizacji pomiędzy centra handlowe, a lokalizacje uliczne – chociaż zacząłem od tych drugich. Zdecydowanie wraz ze zdobywanym doświadczeniem celność w doborze lokalizacji bardzo się poprawiła, a ostatnie 3 restauracje w pełni spełniają moje oczekiwania. Praktycznie nie pomyliłem się więcej niż o kilka procent, jeżeli chodzi o wartość sprzedaży.
5. Jak ocenia pan funkcjonowanie restauracji w centrum handlowym Młociny po pierwszych kilku tygodniach działalności?

Zgodnie z oczekiwaniami. Jakkolwiek jak każde centrum handlowe, szczególnie te największe musi upłynąć 6 do 12 miesięcy do ogłoszenia pełnego sukcesu

6. Jakie są pana najcenniejsze doświadczenia, które zdobył pan przez te wszystkie lata?

Zdecydowanie dwa – jak bardzo dużą wiedzę trzeba posiadać lub zdobyć, żeby prowadzić własny biznes w porównaniu z poprzednim okresem pracy w korporacji, a drugie jak bardzo ważne jest stabilne, długoterminowe budowanie relacji z najbliższymi współpracownikami.

7. Jakie ma pan plany na przyszłość i dalszy rozwój w franczyzie Subway?

Otwieram średnio co 2 lata nową restaurację Subway i w związku ze stabilnością tego biznesu i ostatnim kilkunastomiesięcznym trendem wzrostowym sprzedaży, chciałbym dojść do liczby 12-15 restauracji w ciągu najbliższych kilku lat. W skrócie wierzę w ostatnie zmiany w obrębie wizerunku tej marki i planuję pozostać w tym biznesie jak najdłużej.

8. Jaka jest tajemnica pana sukcesu?

Długoterminowe podejście do tego typu projektów i inwestycji. I spokój wewnętrzny oczywiście. To jest biznes wymagający czasu ale bardzo “wdzięczny” jako długoterminowa inwestycja.

Materiały informacyjne

Wypełnij formularz, wyślij go i odbierz dokumenty o franczyzie Subwaya





Aby jeszcze bardziej ulepszyć naszą stronę internetową dla wszystkich miłośników subów, chcielibyśmy zapisać pliki cookie na Twoim urządzeniu. Szczegóły można znaleźć w naszej polityce dotyczącej plików cookie.

Polityka Prywatności