Pierwszym i koniecznym do spełnienia warunkiem w drodze do zostania franczyzobiorcą Subway® są… chęci. Wydaje się to banalne, ale nastawienie często okazuje się kluczem do sukcesu. Entuzjazm, otwartość na wyzwania, umiejętność biznesowego myślenia i obdarzania zaufaniem również są bardzo ważne. Trzeba pamiętać, że w byciu dobrym szefem (bo przecież nim stanie się franczyzobiorca Subway) pomaga po prostu bycie dobrym człowiekiem. Takim, który ma smykałkę do interesów, ale też zaraża pozytywną energią, potrafi udzielać wsparcia, ale też jednocześnie przyjmować je od innych.
Formalności krok po kroku
Kiedy już chęci, zapał i pewność gotowości na wyzwanie są na najwyższym poziomie, można przejść do działania. W celu rozpoczęcia procedury aplikacyjnej należy wypełnić formularz zgłoszeniowy. Wówczas z kandydatem skontaktuje się Agent ds. Rozwoju, który udzieli wskazówek dotyczących kolejnych kroków. Po pozytywnej ocenie predyspozycji i motywacji kandydata na franczyzobiorcę, czas podpisać kontrakt. Od tej chwili rozpoczną się intensywne szkolenia – podczas nich przyszły franczyzobiorca zdobędzie wszystkie potrzebne informacje, które pozwolą mu czerpać zyski z prowadzenia najbardziej przyjaznej franczyzy gastronomicznej – własnego punktu Subway.
Świeży zysk
Każda nowa restauracja Subway powstaje według konceptu Fresh Forward. Oznacza on wprowadzenie nowego logo, odpowiednich kolorów i określonego układu przestrzeni. Wszystko po to, by zapewnić większy komfort klientom, a co za tym idzie – większy zysk franczyzobiorcy. Dowolność kompozycji składników oraz kolorowa ekspozycja świeżych produktów to kolejny z ważnych czynników przesądzających o sukcesie marki. Świeże warzywa, a także odpowiednio przyprawione i przygotowane mięsa pobudzają apetyt konsumentów.
Elastycznie i z pomysłem
Gdzie można otworzyć swój punkt Subway? Może to być zarówno tradycyjna lokalizacja, taka jak centrum miasta, centrum handlowe czy restauracja wolnostojąca, jak również nietradycyjna – stacja paliw, lotnisko lub np. dworzec kolejowy. Punkt franczyzy Subway może zajmować od 35 metrów kwadratowych. Połączenie realizacji własnych pragnień i konceptów z opcją korzystania z szeregu biznesowych ułatwień czyni z franczyzy Subway idealny sposób na pogodzenie pracy z pasją.