Blisko 42.500 restauracji na świecie
Koszt inwestycji od 120.000 €
 alt

Czytasz bloga o franczyzie Subway

Franczyzobiorcy Subway® razem z myślą o potrzebach lokalnych społeczności

Franczyzobiorcy Subway® razem z myślą o potrzebach lokalnych społeczności

 

Pożywne sandwicze, sycące wrapy czy sałatki pełne świeżych warzyw z pewnością wystarczą do nakarmienia nie jednej społeczności. Aby tchnąć w nią jeszcze więcej życia, trzeba jeszcze jednak zadbać o każdego pojedynczego człowieka. I to właśnie jeden z priorytetów marki Subway®, która buduje i utrzymuje nie tylko biznesowe relacje ze swoim franczyzobiorcami i ich pracownikami, ale jednocześnie angażuje ich do współpracy.

Franczyzobiorcy razem dla potrzebujących

Bez pracy zespołowej nie można odnieść sukcesu. Doskonałym przykładem jest zaangażowanie franczyzobiorców Subway, którzy pomimo natłoku zajęć w przedświątecznym okresie są w stanie zmobilizować się we wspólnym, szczytnym celu. Tak właśnie zorganizowali się wszyscy prowadzący restauracje w Trójmieście – zarówno te w tradycyjnych lokalizacjach, jak i na stacjach paliw. Każdy z lokali przygotował co najmniej jeden plater sandwiczy, które zostały przekazane do gdańskiego Domu Pomocy im. Św. Brata Alberta, mającego pod opieką bezdomnych mężczyzn. Dzięki ogromnemu zaangażowaniu wszystkich franczyzobiorców oraz ich pracowników, tuż przed świętami Bożego Narodzenia udało się odwiedzić mieszkańców środka, którzy mieli szansę spróbować flagowych sandwiczy marki.

– Święta to czas rodzinnych spotkań, spędzania czasu w gronie najbliższych. Cieszę się, że franczyzobiorcy w tym czasie nie zapominają o osobach samotnych, dla których czas świąt jest pełen smutku i bolesnych wspomnień. Razem stworzyliśmy wspaniałą akcję, która pokazała osobom bezdomnym, że są ludzie, którzy myślą o nich i są gotowi pomóc. Wspaniale, że wszyscy Franczyzobiorcy z chęcią wzięli udział w akcji i przekazali platery – mówi Natalia Kruślińska biorąca udział wydarzeniu. – Ta akcja pokazuje, że Subway to nie tylko biznes, ale również grupa wspaniałych ludzi, którzy wspólnie mogą robić piękne rzeczy. Poczęstunek został odebrany przez podopiecznych domu niezwykle pozytywnie i nie chodziło tylko o pyszne sandwicze, ale również o pamięć – dodaje.

O pomaganiu wiedzą dużo także mieszkańcy południowej Polski – to właśnie w Krakowie franczyzobiorcy Subway aktywnie włączą się w zbliżający się finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. W wybranych lokalach pojawią się puszki, do których każdy z gości restauracji będzie mógł dorzucić coś od siebie. Z kolei na wolontariuszy kwestujących na ulicach, będzie czekać gorąca kawa, dodająca energii na kolejne godziny spędzone na niesieniu pomocy potrzebującym.

Nie tylko w Polsce

Podobne inicjatywy charytatywne angażują rodzinę marki Subway nie tylko nad Wisłą. Co roku franczyzobiorcy w Rumunii angażują się w promowanie zbiórki krwi w lokalnych Centrach Krwiodawstwa. Akcja ma już trzyletnią tradycję i chętnie włączają się w nią nie tylko franczyzobiorcy, ale i organizacje pozarządowe czy influencerzy.

Kolejnym ważnym wydarzeniem jest Światowy Dzień Sandwicza, obchodzony na początku listopada. Podobnie jak w poprzednich latach, Subway w Rumuni i w 2019 roku świętował go przy wsparciu dwóch lokalnych organizacji pozarządowych w Bukareszcie i Cluj-Napoce, przygotowując ponad 4000 sandwiczy dla ponad 3500 beneficjentów.

Wśród nich są dzieci i osoby dorosłe z niepełnosprawnością, bezdomni, dzieci z ośrodków społecznych lub o złej sytuacji materialnej oraz osoby starsze hospitalizowane w ośrodkach leczenia lub domach spokojnej starości. Natomiast w Czechach nie zabrakło sportowych emocji – to właśnie tam pracobiorca wsparł charytatywny mecz koszykówki, podczas którego zbierano fundusze na rzecz chorych na mukowiscydozę.

Chcesz dołączyć do grona naszych franczyzobiorców?

Przedsiębiorczy jak franczyzobiorca Subway? Zdecydowanie! Pasja i zaangażowanie to filary całej organizacji, niezbędne także w codziennej działalności jej partnerów. Prowadzenie własnego biznesu nie jest bowiem dorywczym zadaniem. Wymaga determinacji i pogodzenia się z myślą, że od momentu rozpoczęcia działalności, przynajmniej w jej początkowym okresie, wszystkie myśli i sprawy będą krążyć właśnie wokół tego tematu. Aby sprostać temu wyzwaniu, Subway motywuje i wspiera chętnych do dołączenia do swojej franczyzy gastronomicznej poprzez szereg inicjatyw ukierunkowanych na rozwój osobisty kandydatów. Od wymogu posługiwania się językiem angielskim, przez szereg szkoleń wprowadzających, po codzienne, bieżące wsparcie w realizowaniu konkretnych działań.

Warto skorzystać z chwili oddechu w Święta i podczas planowania noworocznych postanowień, pomyśleć o szansach na rozwój własnej przedsiębiorczości pod skrzydłami międzynarodowej marki, która dba o ludzi – więcej o systemie franczyzowym Subway można dowiedzieć się wypełniając formularz kontaktowy.

 

Materiały informacyjne

Wypełnij formularz, wyślij go i odbierz dokumenty o franczyzie Subwaya





Aby jeszcze bardziej ulepszyć naszą stronę internetową dla wszystkich miłośników subów, chcielibyśmy zapisać pliki cookie na Twoim urządzeniu. Szczegóły można znaleźć w naszej polityce dotyczącej plików cookie.

Polityka Prywatności