Blisko 42.500 restauracji na świecie
Koszt inwestycji od 120.000 €
 alt

Czytasz bloga o franczyzie Subway

Jak odnieść sukces we franczyzie?

Jak odnieść sukces we franczyzie?

 

Rozmowa z Piotrem Bruździakiem, nowym BDA marki Subway®

Piotr Bruździak, przed otwarciem pierwszej restauracji Subway®, nigdy nie prowadził własnej działalności. Przez kilkanaście lat pracował w sektorze bankowym, jednak zawsze marzył o swojej firmie. W Subway jego przygoda rozpoczęła się od jednego lokalu. Dziś występuje też w zupełnie nowej roli – w grudniu awansował na Business Development Agenta.

Moim marzeniem było posiadanie własnej firmy i bycie niezależnym oraz odpowiedzialnym przedsiębiorcą. Oferta marki Subway odpowiadała na te potrzeby, a do tego wyróżniała się mobilnością oraz szybkością założenia własnej firmy. Do tego uznałem, że wraz z rosnącym doświadczeniem będzie dla mnie atrakcyjna finansowo mówi Piotr Bruździak.

Franczyza – biznes dla zaangażowanych

Jak podkreśla Piotr Bruździak, nowy franczyzobiorca powinien być nastawiony przede wszystkim na wiele pracy – prowadzenie własnej działalności jest wyjątkowo angażujące, nawet przy wsparciu ze strony bliskich osób. Wymaga ogromnej odpowiedzialności, szczególnie w aspektach finansowym oraz organizacyjnym.  Wśród kluczowych kompetencji wymienia także umiejętność dojścia do porozumienia z ludźmi w nawet najtrudniejszych sytuacjach oraz niepoddawanie się. Ważne jest również szeroko rozumiane bycie człowiekiem kompromisu. 

Moje wyobrażenie o prowadzeniu własnej firmy w miarę pokryło się z rzeczywistością. Moim zdaniem kluczem do sukcesu jest umiejętność nawiązania i utrzymywania stosunków międzyludzkich w relacjach biznesowych, bez których trudno byłoby sobie poradzić w dłuższej perspektywie. Do codziennej pracy motywują też finanse – dodaje.

Piotr Bruździak opowiada, że odkąd dołączył do sieci franczyzowej, myślał o prowadzeniu więcej niż jednej restauracji – a jednego lokalu nigdy nie brał pod uwagę. Można powiedzieć, że na początku był chaos, który z czasem przekształcił się w uporządkowaną organizacyjnie strukturę. Szczególnie dzięki doborowi odpowiedniego personelu, zwłaszcza zarządzającego – uzupełnia.

Od jednej restauracji po małą sieć

Piotr Bruździak jako doświadczony przedsiębiorca, który od kilku lat prowadzi swoje restauracje na wysokim poziomie, od niedawna ma szansę sprawdzić się w zupełnie nowej roli.

Ostatnio zostałem Business Development Agentem w województwie mazowieckim i podlaskim. To kolejny etap w karierze, przypominający mi nieco moją przygodę z korporacją. Ścieżka awansu była długa i wymagająca wiele wiary, szczególnie w długoterminowej perspektywie. Bardzo przekonał mnie fakt, że Subway, podobnie jak ja, jako globalna korporacja i rozpoznawalna marka myśli w kategoriach długoterminowych – dodaje.

Jak połączyć prowadzenie lokali z zarządzaniem całym terytorium? Kluczem do sukcesu okazuje się organizacja oraz umiejętność delegowania zadań.

  Obecnie podzieliłem firmę na dwa obszary – zarządzanie restauracjami, które w dużej mierze przejął mój wspólnik oraz Dyrektor Operacyjny, który pracuje już ze mną od 10 lat.  Natomiast zarządzanie rynkiem w moim terytorium zarówno od strony operacyjnej jak i rozwojowej przejąłem osobiście – wyjaśnia.

A co czeka go w nowym roku?

  Planuję zająć się rozwojem rynku Subway w moim terytorium kierując się przede wszystkim jednym kryterium zyskownością franczyzobiorców – podsumowuje. 

Jesteś zainteresowany wykorzystaniem swoich umiejętności i prowadzeniem własnego biznesu? Chcesz odnosić takie same sukcesy jak właściciele franczyzy w Subway? Zgłoś się tutaj.

Materiały informacyjne

Wypełnij formularz, wyślij go i odbierz dokumenty o franczyzie Subwaya





Aby jeszcze bardziej ulepszyć naszą stronę internetową dla wszystkich miłośników subów, chcielibyśmy zapisać pliki cookie na Twoim urządzeniu. Szczegóły można znaleźć w naszej polityce dotyczącej plików cookie.

Polityka Prywatności