Od 2018 roku coraz więcej restauracji Subway® w Polsce zwraca uwagę swoim innowacyjnym wyglądem. Do pierwszego, pilotażowego lokalu na gdyńskiej stacji paliw szybko dołączyły kolejne – dziś w koncepcie Fresh Forward funkcjonuje już 38 restauracji w całej Polsce. Nowa aranżacja szturmem podbija serca klientów, chętnie odwiedzających nowoczesne restauracje.
Nowy wystrój restauracji Subway
Restauracje Subway w koncepcie Fresh Forward od progu witają dużym symbolem marki – znakiem wyboru („Choice mark”) dumnie prezentującym się na jednej ze ścian. Niezmiennie restauracje Subway słyną z sandwiczy przyrządzanych na oczach klienta. Suby, wrapy czy sałatki komponowane są z różnorodnych składników dostępnych w lokalu, wybieranych przez klienta zgodnie z jego życzeniem. Ten wyjątkowy koncept przez lata zyskał miłośników na całym globie, dzięki czemu franczyza Subway staje się coraz bardziej popularna.
Restauracja została zaprojektowana tak, aby zaoferować gościom jeszcze lepsze wrażenia z wizyty w Subway, zaczynając od jej wyglądu – pierwsze skrzypce grają jasne, wyraziste kolory, przez liczne udogodnienia dla gości. Ci mogą skorzystać z intuicyjnego, cyfrowego menu, podzielonego na sekcje ułatwiające nawigację i wybór posiłku. Nowy wygląd zyskała także strefa przeznaczona do jedzenia – jest wygodniejsza, zapewnia bezpłatny, bezprzewodowy dostęp do internetu, a w wybranych lokalizacjach gniazda USB do ładowania smartfonów. Co ważne, nowy koncept powstał także z troską o środowisko, wykorzystując energooszczędne oświetlenie LED-owe oraz rozwiązania wspierające np. oszczędzanie wody.
Jak dołączyć do franczyzy Subway?
Koncept „Fresh Forward” zdecydowanie wykracza poza wystrój restauracji, angażuje bowiem wszystkich ludzi tworzących wielką rodzinę marki w nieustanne podnoszenie wrażeń klientów i poszukiwanie innowacji w procesach i produktach. To naprawdę ekscytujący moment na dołączenie do marki. Skontaktuj się z nami, aby poprowadzić restaurację Subway w jej najnowszej odsłonie.