Jak odnieść sukces we franczyzie?
Piotr Bruździak, przed otwarciem pierwszej restauracji Subway®, nigdy nie prowadził własnej działalności. Przez kilkanaście lat pracował w sektorze bankowym, jednak zawsze marzył o swojej firmie. W Subway jego przygoda rozpoczęła się od jednego lokalu. Dziś występuje też w zupełnie nowej roli – w grudniu awansował na Business Development Agenta.
Franczyzobiorcy Subway® razem z myślą o potrzebach lokalnych społeczności
Pożywne sandwicze, sycące wrapy czy sałatki pełne świeżych warzyw z pewnością wystarczą do nakarmienia nie jednej społeczności. Aby tchnąć w nią jeszcze więcej życia, trzeba jeszcze jednak zadbać o każdego pojedynczego człowieka. I to właśnie jeden z priorytetów marki Subway®, która buduje i utrzymuje nie tylko biznesowe relacje ze swoim franczyzobiorcami i ich pracownikami, ale jednocześnie angażuje ich do współpracy.
Możesz jeść bezmięsnie, nawet w biegu
Coraz więcej Polaków decyduje się na rezygnację z mięsa. Najczęściej motywuje ich do tego troska o planetę i empatia wobec zwierząt. Jest jednak wiele osób niezdecydowanych, które jako argument przemawiający za tym, aby diety nie zmieniać podają, iż trudno jest pilnować diety bezmięsnej, zwłaszcza gdy prowadzi się intensywny tryb życia. Czy rzeczywiście to takie trudne? Czy gdy chcemy zjeść pożywny, wegetariański lub wegański lunch musimy szukać wege barów? Jak na te potrzeby odpowiadają restauracje sieciowe z jedzeniem?